Geoblog.pl    MadOlo    Podróże    Tajlandia, Malezja - jesień 2012    totalne lenistwo

totalne lenistwo

Tajlandia, Phuket

Po odespaniu trudów podróży dzień spędziliśmy leniwie, najpierw śniadanie na plaży, a potem kąpiel, książka, kąpiel, książka, kąpiel itd... Oczywiście po wczorajszych poparzeniach dzisiaj większość czasu spędzilismy w cieniu.
Monotonnię tego dnia urozmaiciliśmy sobie wycieczką na pobliską wysepkę do której dostęp ułatwił popołudniowy odpływ. Pierwszy raz w życiu widzieliśmy namorzyny, ciekawy to widok widzieć drzewa z korzeniami wystającymi ponad powierzchnię gruntu a raczej wody.

Generalnie fajnie się tak poobijać, ale na dłuższą metę pobyt tutaj to tylko rozwalanie kasy, dlatego jutro zmieniamy lokalizację. Przyjdzie nam się zmierzyć z azjatycką nowoczesną metropolią - Kuala Lumpur w Malezji.

skolim
skolim - 2012-10-29 18:13
a tu u nas mróz chwycił, sól na chodnikach, śnieg na trawnikach, Zastanawiam się czy nie odkurzyć nart. Lato odeszło nastała era Bońka, Po raz kolejny zaatakował seryjny samobójca, tym razem dopadł Kluczowego świadka katastrofy samolotu prezydenta Kaczyńskiego. Technika pokładowego Jaka-40. Według wstępnych ustaleń śledczych, Remigiusz M. popełnił samobójstwo w swoim domu w Piasecznie. Brawo! Poza tym Biskupi całego Kraju przestrzegają przed zgubnym wpływem świętowania Halloween, a znany z youtube pan z wąsem przestrzega przed zgubnym brakiem flag w miejscach publicznych na inne zbliżające się święto. Dawajcie znać. Miło się to czyta i dobrze wiedzieć że z Wami ok.